pozycjonowanie, produkt, branding

Polska, jak również światowa literatura branżowa określająca i rozszerzająca zagadnienie jakim jest pozycjonowanie produktu na rynku oraz brandingu marek, jest podstawą kształcenia menadżerów i marketingowców mających w przyszłości wdrażać nowoczesne standardy reklamy w swoich przedsiębiorstwach.
Poniżej zamieszczać będziemy polecane pozycje wydawnicze wraz z przykładowym odnośnikiem do księgarni.

1) „Pozycjonowanie produktu” – link
Jacek Pogorzelski
Numer katalogowy: 057-6059
w miękkiej okładce
liczba stron: 166

2) „Czym jest branding” – link
M. Healey
Numer katalogowy: 064-5880
w miękkiej okładce
nośnik: druk

3) „Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing” – link
Don Sexton   , Donald J. Trump
w twardej okładce

Internet:

4) Pozycjonowanie w wyszukiwarkach – MKg Top –  pozycjonowanie MKgtop

Dodaj komentarz