Reklama – zewnętrzna firma, czy marketingowiec

Duża część firm decyduje się na zatrudnienie zewnętrznych agencji reklamowych, które zajmą się ich działaniami marketingowymi. W takiej sytuacji działania związane z pozycjonowaniem naszej witryny w wyszukiwarkach można przekazać jednej z firm działających na polskim rynku, na przykład tej – pozycjonowanie strony.

Pewien procent firm decyduje się na uruchomienie własnego działu marketingu i prowadzenie działań wewnątrz przedsiębiorstwa. Jest to dobre wyjście, pod warunkiem, że zatrudnimy prawdziwych profesjonalistów. Dodatkowe materiały i szkolenia dla marketingowców znaleźć można na poniższych stronach:

zielonalinia.gov.pl/upload/Informacje%20prasowe/Jak%20promowa%C4%87%20swoj%C4%85%20firm%C4%99%20w%20Internecie_ZL.pdf

web.gov.pl/g2/big/2009_03/3570a391605a8575fa475bad543eb2fd.pdf

ZAPAMIĘTAJ!

Aby mieć pewność, że prowadzone przez nas działania marketingowe nie są niezgodne z wytycznymi Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych przeczytaj dokładni te wytyczne – Reklama – nieuczciwa konkurencja.

Dodaj komentarz