System PDS – tak działa nowoczesne call center

 

Call center to idealne narzędzie do prowadzenia działań marketingowych. Choć zwykle w rozmowach prywatnych zżymamy się na dzwoniących do nas z ofertami konsultantów, badania nie pozostawiają wątpliwości –111444315(3) telemarketing oparty na systemach do obsługi połączeń telefonicznych wdrażanych przez https://www.alfavox.pl/alfa-pds jest skuteczny. Oczywiście, aby tak było trzeba spełnić szereg warunków. Jednym z nich jest wdrożenie systemu PDS alfa, ale do tego przejdziemy za chwile. Kolejny ważny element to tak zwany czynni ludzki, czyli dobre wyszkolenie konsultantów oraz rekrutacja odpowiednich ludzi. Nie bez znaczenia jest też odpowiednio zaprojektowany system premii i dodatków, co wspiera efektywność i premiuje zaangażowanych pracowników. W przypadku pracowników PDS także przychodzi nam z pomocą, bo pozwala rejestrować rozmowy oraz generować raporty dziennie, tygodniowe i długookresowe. Można więc dzięki PDS uzyskać wymierne dane do analizowania jakości pracy konsultantów.

 

Dzięki PDS uzyskać wymierne dane do analizowania jakości pracy konsultantów.111444315(2)

Dzięki PDS uzyskać wymierne dane do analizowania jakości pracy.

 

Jedna z najważniejszych funkcji PDS to jednak automatyczne wybieranie numerów. Jak wiadomo, konsultanci w telemarketingu trącą mnóstwo czasu na tak zwane wiszenie na słuchawce – spora część numerów okazuje się np. faksem albo automatyczną sekretarką, zdarza się, że nikt nie odbiera lub włącza się poczta głosowa. PDS bierze to na siebie i włącza konsultanta na linię dopiero, gdy połączenie okazuje się udane. Dzięki temu rośnie efektywność pracy konsultanta w call center.

 

Dodaj komentarz